Kratholmskolens Børnehave er en privat børnehave, hvor hverdagen tager naturligt afsæt i det kristne livs- og menneskesyn. I børnehavens nye lokaler fra 2016, der ligger blandt skolens faciliteter og bygninger, har børn og voksne en tryg hverdag, hvor børnene til en hver tid er tæt på en voksen.

I Kratholmskolens Børnehave har 45 børn fra alderen 2 år og 10 måneder og deres familier en tryg og omsorgsfuld hverdag. Vi arbejder målbevidst på at udvikle barnets lyst til at lære, fantasere og dannes i et kreativt, sundt og karakterdannende miljø. Hos os passer vi på hinanden og børnehaven, både børn og voksne, og vi har derfor dagligt fokus på at opbygge gode og sunde relationer og på at passe på vores bygninger og det, der nu engang er i dem.

På denne hjemmeside har du mulighed for at danne dig et indtryk af børnehaven ved at klikke dig gennem fanerne på siden. Du er også altid velkommen til at ringe eller ligefrem besøge os i huset. Vi har nemlig, blandt andet af denne grund, altid kaffe på kanden.